Najczęściej zadawane pytania
W jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta WITBAR?
Mogą Państwo skontaktować się z nami:
- telefonicznie: +48 602608920,
- mailowo: [email protected],
- poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na naszej stronie.
Po skontaktowaniu się z Biurem Obsługi Klienta, otrzymają Państwo dostęp do naszej platformy sprzedażowej umieszczonej na stronie http://witbar.irone.pl/, za pośrednictwem której możliwe jest składanie zamówień.
Tak. Jako hurtownia realizujemy zamówienia od minimum jednej palety, czyli około 350 kg miksu naszych produktów.
W przypadku tego typu zdarzenia prosimy o kontakt mailowy z Biurem Obsługi Klienta [email protected] z informacją o zaistniałych niezgodnościach lub uszkodzeniach. Prosimy w trakcie odbioru zgłaszać takie nieścisłości kierowcy w celu odnotowania ich w systemie informacyjnym firmy transpotrującej.
W przypadku zwrotów jakościowych, mają Państwo 60 dni na zgłoszenie tego do Biura Obsługi Klienta. Zgłoszenie powinno zawierać dokładną nazwę produktu, datę jego dostawy, przyczynę reklamacji, ilość oraz zdjęcia produktu.
Jeśli doręczona przesyłka budzi Państwa wątpliwości – została doręczona w złym stanie czy z widocznymi uszkodzeniami bardzo prosimy o spisanie protokołu uszkodzeń wraz z kierowcą oraz przesłanie drogą mailową takiej informacji wraz ze zdjęciem protokołu i uszkodzeń.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w możliwie jak najkrótszym terminie, jednak zastrzegamy sobie 14 dniowy termin rozpatrzenia reklamacji.
Tak. Produkty można zwrócić w terminie do 60 dni od daty otrzymania zamówienia.
Towar należy odesłać na adres naszego magazynu: WITBAR, Wieczyn 9a, 63-300 Pleszew, Polska.