Witbar

Najczęściej zadawane pytania

W jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta WITBAR?

Mogą Państwo skontaktować się z nami:

  • telefonicznie: +48 602608920,
  • mailowo: [email protected],
  • poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na naszej stronie.
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Po skontaktowaniu się z Biurem Obsługi Klienta, otrzymają Państwo dostęp do naszej platformy sprzedażowej umieszczonej na stronie http://witbar.irone.pl/, za pośrednictwem której możliwe jest składanie zamówień.

Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?

Tak. Jako hurtownia realizujemy zamówienia od minimum jednej palety, czyli około 350 kg miksu naszych produktów.

W jaki sposób mogę odebrać swoje zamówienie?
Do zamówień powyżej 1 palety oferujemy bezpłatną dostawę na terenie Unii Europejskiej po wcześniejszej akceptacji warunków transportu. Poza UE prosimy kierować pytania do Biura Obsługi Klienta w celu przygotowania wyceny kosztów transportu.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak. Nasze magazyny są otwarte od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:00 do 22:00.
Jak długo będę czekać na wysyłkę zamówienia?
Po złożeniu zamówienia, w przeciągu 24 godzin potwierdzamy dostępność produktów i przybliżony czas wysyłki zamówienia. Standardowo towar wysyłany jest w ciągu 7-10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Jak mogę się dowiedzieć, gdzie znajduje się moje zamówienie?
Po wysyłce zamówienia otrzymają Państwo od nas informację mailową z numerem przesyłki wraz z linkiem do jej śledzenia.
Co mogę zrobić jeśli zawartość dostawy nie zgadza się ze złożonym zamówieniem lub otrzymam uszkodzony produkt?

W przypadku tego typu zdarzenia prosimy o kontakt mailowy z Biurem Obsługi Klienta [email protected] z informacją o zaistniałych niezgodnościach lub uszkodzeniach. Prosimy w trakcie odbioru zgłaszać takie nieścisłości kierowcy w celu odnotowania ich w systemie informacyjnym firmy transpotrującej.

W przypadku zwrotów jakościowych, mają Państwo 60 dni na zgłoszenie tego do Biura Obsługi Klienta. Zgłoszenie powinno zawierać dokładną nazwę produktu, datę jego dostawy, przyczynę reklamacji, ilość oraz zdjęcia produktu.

Co zrobić, jeśli moje paczka została uszkodzona w transporcie?

Jeśli doręczona przesyłka budzi Państwa wątpliwości – została doręczona w złym stanie czy z widocznymi uszkodzeniami bardzo prosimy o spisanie protokołu uszkodzeń wraz z kierowcą oraz przesłanie drogą mailową takiej informacji wraz ze zdjęciem protokołu i uszkodzeń.

Jak długo będzie rozpatrywana moja reklamacja?

Reklamacja zostanie rozpatrzona w możliwie jak najkrótszym terminie, jednak zastrzegamy sobie 14 dniowy termin rozpatrzenia reklamacji.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak. Produkty można zwrócić w terminie do 60 dni od daty otrzymania zamówienia.

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu towaru?

Towar należy odesłać na adres naszego magazynu: WITBAR, Wieczyn 9a, 63-300 Pleszew, Polska.

Produkty kupisz w sieci sklepów